Przejdź do treści

Autoinwentaryzacja pracowników online

03 sierpnia 2022 Mercomp

Autoinwentaryzacja pracowników - odkryj nowe podejście do zarządzania majątkiem! W artykule prezentujemy, jak zaangażować pracowników w proces inwentaryzacji oraz jak zwiększyć efektywność zarządzania majątkiem poprzez wykorzystanie funkcjonalności autoinwentaryzacji. Zanurz się w świecie łatwej i szybkiej inwentaryzacji online!

Autoinwentaryzacja pracowników i osób użytkujących

Angażuj pracowników całej organizacji w samodzielne zinwentaryzowanie majątku, który użytkują, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom online.

Szybka i samodzielna inwentaryzacja online

Funkcjonalność autoinwentaryzacji pracowników to:

  • Szybka i samodzielna inwentaryzacja online
  • Możliwość połączenia autoinwentaryzacji z równoległą inwentaryzacją fizyczną
  • Dedykowany widok w aplikacji web Moje inwentaryzacje, gdzie użytkownicy widzą wyłącznie arkusze, które zostały im przypisane oraz pozycje tych arkuszy
  • Mają możliwość oznaczenia pozycji, które posiadają oraz dodanie do arkusza innych składników na podstawie ich kodów (np. numer inwentarzowy, kod kreskowy, numer fabryczny, IMEI). Obsługa nadwyżek i ujawnionych
  • Automatyczne generowanie arkuszy dla wszystkich osób użytkujących
  • Automatyczna wiadomość email wraz z linkiem do widoku Moje inwentaryzacje
  • Następnie samodzielnie wypełnia, a później zamyka swój arkusz
  • Powiadomienia mailowe, w tym przypomnienia oraz wiadomości do przełożonych
  • Integracja z ActiveDirectory
  • Ustawianie dowolnej treści dodatkowej pomocy
  • Status procesu na bieżąco

Przykładowe kroki w autoinwentaryzacji

Krok 0. Wejdź na Moje inwentaryzacje i wybierz arkusz

Krok 1. Ustaw lokalizację (Obiekt).

Krok 2. Oznacz składniki jako znalezione.

Krok 3. Uzupełnij listę o ewentualne brakujące składniki.

Krok 4. Przejrzyj listę i wprowadź ewentualne poprawki.

Krok 5. Zakończ arkusz.

Zastosowanie autoinwentaryzacji pracowników pozwala zoptymalizować zarządzanie majątkiem i zaangażować pracowników w proces, zwiększając efektywność i oszczędzając czas. To proaktywne podejście do zarządzania majątkiem firmy przyczynia się do lepszej kontroli i przejrzystości procesów inwentaryzacyjnych.

Zobacz też jak inne metody optymalizacji procesu inwentaryzacji mogą pomóc – jak ograniczyć koszty inwentaryzacji w firmie.

Skorzystaj z naszego systemu i odkryj zalety zautomatyzowanej inwentaryzacji

Nie czekaj! Zacznij korzystać z systemu Ewidencja Majątku Mercomp już dziś i przekonaj się sam, jak dużo czasu i zasobów można zaoszczędzić na inwentaryzacji. Dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy już czerpią korzyści z naszego wsparcia.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na darmową prezentację systemu Ewidencja Majątku Mercomp, podczas której przedstawimy wszystkie funkcje i korzyści płynące z jego stosowania. Kliknij poniżej, aby umówić się na prezentację.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasi eksperci pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Razem zoptymalizujemy proces inwentaryzacji, aby osiągnąć jak największe oszczędności.