
Poznaj funkcje systemu Ewidencja Majątku
Wykorzystaj możliwości jakie daje system do ewidencji majątku. Ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia przestanie być wyzwaniem.

Poznaj system Ewidencja Majątku
Wykorzystaj zaawansowane możliwości, jakie daje system do ewidencji oraz inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia.
Ewidencja
Prowadź rozbudowaną ewidencję oraz naliczaj amortyzację w sposób zautomatyzowany.
Inwentaryzacja
Łatwo i szybko pozyskuj wiedzę o bieżącym stanie majątku, korzystając z najnowszych rozwiązań technicznych.

Zarządzanie
Efektywnie zarządzaj majątkiem firmowym w różnorodnych kontekstach.
Raportowanie
Zyskaj prosty i sprawny dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Twórz również własne analizy i raporty
Technologia
Zintegruj rozwiązanie z istniejącą infrastrukturą. Zyskaj szybkie wdrożenie i większą kontrolę.
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia
Dostosuj ewidencję majątku do własnych potrzeb, rejestrując składniki z różnymi atrybutami. Dodawaj zdjęcia i dokumenty, tworząc wszechstronny profil majątku. Rozszerzony system umożliwia precyzyjne naliczanie amortyzacji na różnych poziomach i w różnych kontekstach, spełniając potrzeby wielu grup odbiorców (rachunkowość, podatki, Międzynarodowe Standardy Rachunkowości, rozliczanie kosztów, projekty strukturalne/ UE, controlling, IT, admin). Nasza platforma została stworzona, by efektywnie zarządzać majątkiem w każdym, nawet najbardziej złożonym środowisku.

Inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia
Zautomatyzuj proces inwentaryzacji, wykorzystując nowoczesne narzędzia: smartfony (Android, iOS), kolektory danych, aplikacje mobilne i webowe czy autoinwentaryzację. Wykorzystaj etykiety z kodami QR, radiowe tagi RFID, istniejące oznaczenia (np. numery fabryczne) lub inne unikalne znaczniki.
System wspiera rozmaite scenariusze inwentaryzacyjne. Automatyzuje również proces rozliczania inwentaryzacji oraz aktualizacji ewidencji.

Zarządzanie majątkiem
Opanuj dynamikę zarządzania majątkiem z naszym systemem, który przekształca złożoność w prostotę. Śledź ruchy majątku w czasie rzeczywistym, automatyzuj protokoły przekazania i zyskuj jasność w zarządzaniu odpowiedzialnością. System Mercomp umożliwia łatwe planowanie, monitorowanie oraz zarządzanie przeglądami, serwisami i konserwacją. Wykorzystuj zaawansowane reguły powiadomień i inne funkcjonalności, które usprawnią codzienne zarządzanie składnikami majątku, zawsze na wyciągnięcie ręki.


Automatyzacja
i Asystent AI
Możesz skorzystać z zaawansowanej analizy semantycznej, aby znaleźć w bazie rekordy o zbliżonym znaczeniu. Asystent AI✨ dokona szybkiej analizy i przedstawi najbardziej zbliżone wyniki 📊🚀
To jedna z wielu funkcji wspieranych przez sztuczną inteligencję ✨
Raportowanie i analiza danych
Wykorzystaj szerokie możliwości analizy danych i tworzenia raportów. System oferuje wiele gotowych raportów i zestawień oraz umożliwia tworzenie własnych raportów z elementami graficznymi, które można automatycznie rozsyłać przez e-mail. Dodatkowo, system jest zoptymalizowany pod kątem obsługi dużych zbiorów danych.


Rozmawiaj ze swoimi danymi
Możesz zadawać pytania o dane w języku naturalnym, a Asystent AI przygotuje odpowiednie filtrowanie i pokaże wyniki 🚀
To jedna z wielu funkcji wspieranych przez sztuczną inteligencję ✨
Technologia i integracja
Wykorzystaj pełnię możliwości naszego systemu, który współpracuje z systemami ERP czy FK. Gwarantujemy prostotę w wymianie danych poprzez intuicyjny import i eksport w formatach takich jak Excel, CSV i JSON, co wspiera automatyzację procesów i integrację z codziennymi narzędziami pracy. Dzięki łączności w czasie rzeczywistym, alertom poprzez e-mail i MS Teams oraz dostępowi do REST API, możliwe jest bezproblemowe połączenie z ekosystemem Twojej organizacji. Nasz system zapewnia również płynną integrację z ActiveDirectory, ułatwiając zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwem danych. Nie zapomnij wykorzystać możliwości, jakie oferuje #AI.


Jak wygląda proces wdrożenia?
Proces wdrożenia w Mercomp jest ścieżką, która prowadzi przez cztery etapy
Koncepcja
Na samym początku koncentrujemy się na zrozumieniu Twoich wymagań. System musi współgrać z wizją i celami Twojej organizacji.
Przygotowanie bazy
Zajmujemy się konfiguracją i przygotowaniem danych, abyś mógł cieszyć się spójnością i efektywnością od razu po uruchomieniu systemu.
Wdrożenie i szkolenia
Stawiamy nacisk na praktyczne zastosowanie. Dla Ciebie to oznacza, że uruchamiamy system, szkolimy zespoły i udzielamy wsparcia doradczego, zapewniając, że każdy użytkownik może bez problemów pełnić swoje role.
Opieka serwisowa
Wsparcie nie kończy się na wdrożeniu. Oferujemy ciągły dostęp do serwisu i wsparcie ekspertów, aby system zawsze działał sprawnie, a wszelkie pytania czy problemy były rozwiązywane szybko i skutecznie.
Jak wygląda opieka serwisowa?
Gwarantujemy, że z systemem Ewidencja Majątku Mercomp, otrzymujesz nie tylko narzędzie, ale i partnera w zarządzaniu majątkiem Twojej firmy

Serwis i help-desk
Nasz zespół wsparcia jest zawsze dostępny, gotowy do szybkiego rozwiązania Twoich problemów.

Gwarancja
Oferujemy wsparcie gwarancyjne, które obejmuje nie tylko naprawy usterki, ale także doradztwo w efektywnym wykorzystaniu systemu.

Szybki czas reakcji
Jesteśmy świadomi, że czas to pieniądz. Nasz zespół działa błyskawicznie, aby nie tracić ani chwili Twojej cennej pracy.

Aktualizacje
System Ewidencja Majątku jest stale udoskonalany. Średnio dwa razy w miesiącu wprowadzamy aktualizacje, dostarczając nowe funkcje i poprawki, które zapewniają, że zawsze jesteś o krok przed konkurencją.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Porozmawiajmy o tym, jak możemy Ci pomóc w ewidencji i inwentaryzacji majątku
