FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Ile czasu trwa wdrożenie oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji?

Od kliku tygodniu do kilku miesięcy. Zwykle do 3 tygodni. Głównie zależy to od czasu potrzebnego na przeniesienie danych do nowego systemu (np. import z poprzedniego systemu), analizę potrzeb oraz odpowiednią parametryzację systemu. Wdrożenie kończy się kiedy użytkownik ma przygotowany system do pracy oraz umie się nim posługiwać. Oczywiście chętnie odpowiadamy na wszelkie pytania pojawiające się później.

Jak wygląda wsparcie powdrożeniowe?

Użytkownicy mają możliwość skorzystania z naszej pomocy (help-desk) telefonicznie, mailowo lub poprzez zdalny dostęp. W cenie systemu jest zwykle roczny serwis gwarancyjny oraz prawo do aktualizacji do nowych wersji.

Czy program można zintegrować z innymi systemami zarządzania w przedsiębiorstwie?

Tak, system program do ewidencji można wykorzystywać we współpracy z innymi systemami działającymi w Twojej firmie (np. ERP, system finansowo-księgowy). Istnieje możliwość wdrożenia przez nas odpowiednich interfejsów do automatyzacji pewnych połączeń (np. dekretacja amortyzacji czy przekazywanie informacji o stanie majątku).

Czy istnieje możliwość rozbudowy obecnego systemu o dodatkowe funkcje specyficzne dla mojego przedsiębiorstwa?

Tak, jesteśmy na to otwarci. Na bieżąco też uwzględniamy sugestie naszych użytkowników i wprowadzamy regularnie nowe funkcjonalności do kolejnych wersji systemu. Istnieje też możliwość stworzenia dedykowanej funkcjonalności na życzenie klienta.

Jakie urządzenia są używane przy inwentaryzacji majątku? Czy muszę posiadać urządzenia do inwentaryzacji środków trwałych?

W skrócie będziemy potrzebować etykiet z kodami oraz czytników.

Potrzebny będzie czytnik kodów kreskowych – kolektor danych lub ręczny czytnik w połączeniu z urządzeniem mobilnym (tablet, telefon, komputer). Zarówno kolektor jak i urządzenie mobilne wyposażone będzie w specjalną aplikację inwentaryzacyjną. Możliwość wykorzystania istniejących już w firmie urządzeń jest dodatkowym atutem.

Do przygotowania laminowanych etykiet z kodami kreskowymi wykorzystujemy specjalną drukarkę etykiet. Proponowane przez nas rozwiązania umożliwiają przygotowanie laminowanych etykiet o bardzo wysokiej odporności oraz zapewniają łatwość edycji szablonu takiej etykiety.

Pomagamy w odpowiednim doborze oraz dostarczamy odpowiednie urządzenia i materiały eksploatacyjne.

Patrz też: Wykorzystanie kodów kreskowych przy inwentaryzacji

Ile realnie mogę zaoszczędzić dzięki wdrożeniu Ewidencji Majątku?

Tylko dzięki automatyzacji procesu inwentaryzacji majątku można zaoszczędzić nawet 85% czasu dotychczas poświęcanego na ten proces. Przykładowo: przyjmując koszt godziny na poziomie 20 PLN, ilość składników = 2.500, to wartość potencjalnych oszczędności przy 1 inwentaryzacji środków trwałych może przekroczyć 10.000 PLN.

Patrz też: Symulacja oszczędności

Zacznij oszczędzać już teraz