Autoinwentaryzacja pracowników online
Autoinwentaryzacja pracowników - odkryj nowe podejście do zarządzania majątkiem! W artykule prezentujemy, jak zaangażować pracowników w proces inwentaryzacji oraz jak zwiększyć efektywność zarządzania majątkiem poprzez wykorzystanie funkcjonalności autoinwentaryzacji. Zanurz się w świecie łatwej i szybkiej inwentaryzacji online!
Autoinwentaryzacja pracowników i osób użytkujących
Angażuj pracowników całej organizacji w samodzielne zinwentaryzowanie majątku, który użytkują, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom online.
Szybka i samodzielna inwentaryzacja online
Funkcjonalność autoinwentaryzacji pracowników to:
- Szybka i samodzielna inwentaryzacja online
- Możliwość połączenia autoinwentaryzacji z równoległą inwentaryzacją fizyczną
- Dedykowany widok w aplikacji web Moje inwentaryzacje, gdzie użytkownicy widzą wyłącznie arkusze, które zostały im przypisane oraz pozycje tych arkuszy
- Mają możliwość oznaczenia pozycji, które posiadają oraz dodanie do arkusza innych składników na podstawie ich kodów (np. numer inwentarzowy, kod kreskowy, numer fabryczny, IMEI). Obsługa nadwyżek i ujawnionych
- Automatyczne generowanie arkuszy dla wszystkich osób użytkujących
- Automatyczna wiadomość email wraz z linkiem do widoku Moje inwentaryzacje
- Następnie samodzielnie wypełnia, a później zamyka swój arkusz
- Powiadomienia mailowe, w tym przypomnienia oraz wiadomości do przełożonych
- Integracja z ActiveDirectory
- Ustawianie dowolnej treści dodatkowej pomocy
- Status procesu na bieżąco
Przykładowe kroki w autoinwentaryzacji
Krok 0. Wejdź na Moje inwentaryzacje i wybierz arkusz
Krok 1. Ustaw lokalizację (Obiekt).
Krok 2. Oznacz składniki jako znalezione.
Krok 3. Uzupełnij listę o ewentualne brakujące składniki.
Krok 4. Przejrzyj listę i wprowadź ewentualne poprawki.
Krok 5. Zakończ arkusz.
Zastosowanie autoinwentaryzacji pracowników pozwala zoptymalizować zarządzanie majątkiem i zaangażować pracowników w proces, zwiększając efektywność i oszczędzając czas. To proaktywne podejście do zarządzania majątkiem firmy przyczynia się do lepszej kontroli i przejrzystości procesów inwentaryzacyjnych.
Zobacz też jak inne metody optymalizacji procesu inwentaryzacji mogą pomóc – jak ograniczyć koszty inwentaryzacji w firmie.
Skorzystaj z naszego systemu i odkryj zalety zautomatyzowanej inwentaryzacji
Nie czekaj! Zacznij korzystać z systemu Ewidencja Majątku Mercomp już dziś i przekonaj się sam, jak dużo czasu i zasobów można zaoszczędzić na inwentaryzacji. Dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy już czerpią korzyści z naszego wsparcia.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na darmową prezentację systemu Ewidencja Majątku Mercomp, podczas której przedstawimy wszystkie funkcje i korzyści płynące z jego stosowania. Kliknij poniżej, aby umówić się na prezentację.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami, a nasi eksperci pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojej firmy. Razem zoptymalizujemy proces inwentaryzacji, aby osiągnąć jak największe oszczędności.