Raporty, zestawienia i sprawozdania
Korzystaj z łatwego i szybkiego dostępu do wszystkich potrzebnych informacji. Wyszliśmy z założenia, że jeżeli dane są dostępne w bazie to powinny być również łatwo dostępne dla użytkowników oprogramowania do ewidencji i inwentaryzacji. Twórz również łatwo własne analizy.
Co umożliwia system?
SZEROKIE MOŻLIWOŚCI ANALIZY DANYCH
- przeglądanie danych bezpośrednio w programie (grupowanie, filtrowanie, parametry, ukrywanie kolumn, itp.)
- zestawienia „przestawne”/ różne poziomy grupowania
- tabele przestawne
- raporty definiowane
TWORZENIE WŁASNYCH RAPORTÓW
Można w łatwy sposób zapisywać swoje ulubione ustawienia poszczególnych zestawień oraz udostępniać je również innym użytkownikom. Dzięki temu praca z oprogramowaniem do ewidencji staje się jeszcze bardziej przyjazna, a znajdowanie odpowiedzi jeszcze szybsze. Każde tak przygotowane zestawienie można łatwo i szybko wydrukować lub wyeksportować np. do MS Excel.
System Ewidencja Majątku wprowadza mocne wsparcie dla obszaru controllingu i raportowania – dedykowane raporty oraz pulpity menedżerskie (dashboards). Ta nowa funkcja otwiera zupełnie nowe możliwości dla użytkowników naszego systemu. Więcej na ten temat na naszym blogu.
GOTOWE WYDRUKI, RAPORTY I SPRAWOZDANIA
- wydruk wszystkich niezbędnych dokumentów (OT, LT, itp.), raportów oraz sprawozdań
- możliwość dostosowania wydruków/ zestawień do specyficznych potrzeb klienta
- interaktywność raportów (nawigacja, grupowanie, przechodzenie do kolejnych, zmiana parametrów w trakcie przeglądania, itp.)
- atrakcyjne formy wizualne – wykresy, pulpity menedżerskie
EKSPORT DO WIELU FORMATÓW
- MS Office 2007/2019/365 (Excel, Word, PowerPoint),
- PDF, XPS,
- CSV, XML, TIFF, HTML, MS Excel 97-2003, MS Excel
- Eksportowane dane zachowują oczywiście odpowiednie formatowanie, np. po eksporcie do MS Excel nie trzeba ich dodatkowo obrabiać, aby dane poddać dodatkowym analizom.
Raportowanie można uzupełnić o różne schematy automatyzacji, patrz też: